Роб и Майкъл бързат да напуснат града след мистериозна случка със самурайски меч и rave парти. Нямат пари, колата им се разваля и за капак, Роб среща стара семейна позната, която ще обърне плановете им на 180 градуса в брутално нелепа посока.
M
att Smukler е режисьор на реклами, като McDonalds, Oreo и Toyota са сред по-големите му клиенти. Рекламите са добра тренировка като цяло при това смея да твърдя, че са и по-трудни от късометражното кино откъм концептуалната реализация, защото ако късия филм все пак може да варира в минути, то рекламите са фиксирани, измерват се в секунди и при това финансовия залог при тях е много по-силно осезаем. Ако направиш филм и той не е добър, това не е гаранция непременно, че ще останете без работа като режисьор – някои български филми (една част от тях с 6 цифрени бюджети) от последните години го доказват. Ако обаче рекламата ви не продава продукта, на който е посветена, то гарантирано ще останете без работа.
The Hiccup е първият късометражен проект на Matt и като за такъв, доста добре се е справил. Филмът се усеща като една по-мрачна версия на The Hangover, но фокусирайки се повече върху комичната абсурдност на историята. И макар нелепиците да се случват една след друга, създавайки екстремна обстановка, в сърцето на The Hiccup са приятелството и отдадеността между двамата, нищо обвивката на това сърце е доста черна. :)