Междупланетарният бизнес е нещо съвсем нормално. Има си различните сектори, включително и транспортен. Там се борят два гиганта – UPS и FedEx. Колко ожесточена е битката между тях и какво по-дълбоко може да се крие в това?
Когато гледах за пръв път Galactic Mail, разбира се ми се набиха двете марки, което първоначално го възприех като нормално продуктово позициониране, но в последствие това ми се стори много интригуващо. Ако филмът прилага рекламно позициониране как така присъстват два върли конкурента?! Все едно BMW в тяхна реклама да осмеят Mercedes. Е, не че и това не се случи, но с Audi, по възхитително елегантен начин. Според мен това се дължи на липсата на рестрикция в интернет, което води до нов вид стратегии, нови видове реклама и още много работи, които не смятам за удачно да обсъждам тук, но едно е сигурно - късото кино по света все повече и повече утвърждава позициите си в много аспекти и браншове. Това филмче е поредното доказателство. Лицата на двете транспортни компании са карикатури. Като се позамислих малко върху това и ми хрумна нещо друго – нито един от двата бранда не е платил за реклама и вероятно изобщо не са били уведомявани, че марките им присъстват в анимационен филм с потенциал за стотици хиляди гледания в интернет. При това участието им е хиперактивно, а не просто мярване на логата им – те се бият постоянно, докато стигнат най-накрая до вратата на ... Няма да спойлвам. Само ще кажа, че зад тази забавна ситуация се разкрива една много готина сентенция до какво води концентрирането на енергия във война. Приятно гледане, ако още не сте го направили!