Една журналистка решава да влезе в каналите за трафик на хора, като се превърне в жертва с едно единствено оръжие – скрита миниатюрна камера. Sold е история, от която ще настръхнете, но и ще намерите нещо красиво.
Sold веднага ме грабна с качествената си визия, няма да отричам. В киното, автомобилът е често използвана среда, но по-рядко изпълнението от кинематографична гледна точка е добро. Особено в тъмен и тесен багажник. В случая обаче, екипът на филма са се справили отлично. Отбелязвайки това в първата минута, вече се отпускам доволно, защото усещам, че този филм ще е добър, след което историята ме повлича и вече усещам как адреналинът започва да циркулира в тялото ми. Това е от онези класически трилъри, които те карат да се хванеш за стола, да се ококориш и да притреперваш с крак от напрежение. Много ги обичам, защото те са истинско преживяване, в което само седейки на едно място можеш да влезеш във филма на героите и да изпиташ техните емоционални взривове.
В описанието написах „нещо красиво“, за което допуснах, че може някой да изрази критика, защото трафикът на хора определено не е красива тема, но замислете се в Sold какво видяхме? Въпреки използваческия (мотивиран от инстинкта за самосъхранение) характер на Алекса, която не беше много добре настроена към журналистката първоначално, в последствие й спаси достойнството, а може би и живота. Спаси и своя. Тази сила на духа я намирам за красива! Същата тази сила на духа усетих и във семплия, но силен филм Cargo. Повярвайте ми в такава ситуация, блокажа е много по-лесен, отколкото изглежда отстрани и трябва много воля, за да не допуснете да се свиете и да се поддадете на страха. Е да, този завършек е стил Hollywood happy end, но ми харесва!